CVT

האסטרטגיה של מיצובישי היא להציע את הדגמים החסכוניים ביותר בכל קטגוריה לכן מצוידים רובם בתמסורת רציפה מסוג CVT.
תמסורת זו מנצלת באופן מיטבי את כוח המנוע ומעבירה אותו לגלגלים באופן שחוסך באופן משמעותי בצריכת דלק, מעניקה לנהג כוח זמין בכל עת ותורמת לנסיעה חלקה, נעימה ושקטה.

SAWC

מיצובישי צברה הישגים ותהילה רבים בספורט המוטורי ובמיוחד בתחום הראלי
.הטכנולוגיה שפותחה על מנת לנצח במירוצים אלו נמצאת כיום במכוניות הנמכרות לקהל הרחב.
SAWC הינה מערכת בקרת יציבות ומשיכה ,משוכללת במיוחד עם אפשרות שליטה בהעברת כוח ברמת הגלגל הבודד לביצועים ולבטיחות מרבים.

Super Select II

בדגמי 44 X של הטריטון מותקנת מערכת הנעה כפולה מסוג.
Super Select II מערכת הנעה מתקדמת זו מאפשרת לבחור בין הנעה אחורית להנעה כפולה בכביש או הנעה כפולה עם הילוך כוח בשטח.
המערכת מקנה לרכב יציבות ובטיחות מרבית.

super_select התמונות להמחשה בלבד. ט.ל.ח

rise

מרכב RISE

המרכב של דגמי מיצובישי בנוי בטכנולוגיית( Reinforced Impact Safety Evolution) RISE  המהפכנית של מיצובישי. מרכב RISE בנוי ממגוון מתכות המיועדות לספוג אנרגיה ביעילות בעת התנגשות ובאותה העת להגן על הנוסעים מפני האנרגיה הקינטית המשתחררת בזמן תאונה. טכנולוגיית RISE  מאפשרת לשמור על משקל נמוך ועל חוזק מבני גבוה במיוחד של המרכב.