שלום לכם. בירצוני לדעת מה עושים בטיפול 125.000K בלנסר 2008. בתודה מראש. דני.מ
תאריך: 14/09/2012
תשובה:שלום רב,
שגרת הטיפולים לרכב זה הינה כל 15,000 ק"מ או שנה (הקודם מבניהם)
כלומר :הטיפול הקרוב ביותר לק"מ שצוין הינו טיפול 120,000 ק"מ
סל הטיפול מורכב:
שמן מנוע
מסנן שמן מנוע
אטם ופקק ריקון לאגן שמן מנוע
נוזל קירור
נוזל בלמים
להילוך שישי מרכז שירות למיצובישי בראשל"צ, הנך מוזמן ליצור קשר ישירות עם שרלי לתיאום 057-7406628
מקווים שעזרנו, צוות הילוך שישי
שלום, ברשותי רכב מיצובישי לנסר excutive 2008, מה כולל טיפול 135K ק"מ ומה המחיר ? כמו כן, מאחר ואני גר בערבה (מרחק של כ-150 קמ) מכל עיר האם אני יכול להרחיק את הטיפולים מ 15K ל- 20K בשל הבלאי הנמוך בנסיעה רציפה ?
תאריך: 02/09/2012
תשובה:שלום רב,
שגרת הטיפולים לדגם זה הינה כל 15,000 ק"מ או שנה הקודם מבנים.
יצר הרכב אינו מציין אפשרות לחריגה בשגרת הטיפולים .
יועץ שירות שלנו יצור אתך קשר בדבר מהות הטיפול.
בברכה, צוות הילוך שישי
שלום רב, המדובר בפאגרו דיזל 2500 שההוחלף בו האלטרנטור לפני כחודשיים. הורכב אלטרנטור משופץ. מיד לאחר ההחלפה התגלתה נזילת שמן חזקה במנוע כנראה ממשאבת הוקום שמורכבת על האטלטרנטור. תוקנה הנזילה-כרגע יש תצרוכת שמו גבוהה-אין נזילה. שאלה-האם תצרוכת השמן הגבוהה נגרמת כתוצאה מאלטרנטור לא תקין. בתודה נראש,
תאריך: 28/07/2012
תשובה:שלום רב,
איבוד שמן מנוע יכול להיווצר כתוצאה משני גורמים עיקריים:נזילות שמן או צריכת שמן פנימית במנוע.
במידה ונפסלה אפשרות של נזילות שמן יש לבצע בדיקה למנוע. נשמח לעמוד לשירות בסניף מיצובישי שלנו בראשל"צ, תוכל ליצור קשר ישירות עם שרלי 057-7406628.
כמו כן לשרותך מוקד אנושי 1700-700-669.
מקווים שעזרנו, צוות הילוך שישי
שלום רב. ברצוננו לקנות רכב ספייס וואגן משנת 99 שעבר שיפוץ גיר לפני כמה שנים ולפני כחצי שנה עבר שוב תיקון של מוח גיר. מה המשמעות של זה?
תאריך: 26/07/2012
תשובה:שלום רב,
בנושא תיבת ההילוכים :
יש להבין כמה ק"מ נסע הרכב מאז השיפוץ כמו כן מה רמת השיפוץ שבוצעה, ומה אופי השימוש ברכב.
אי החלפת שמן תיבת הילוכים בזמן ולא ע"י סוג השמן המתאים יכולים לקצר את אורך חיי תיבת ההילוכים.
נשמח לעמוד לשירות בסניף מיצובישי שלנו בראשל"צ, תוכל ליצור קשר ישירות עם שרלי 057-7406628.
כמו כן לשרותך מוקד אנושי 1700-700-669.
מקווים שעזרנו, צוות הילוך שישי
נורה צהובה של המנוע נדלקת פעם שניה (פעם ראשונה לפני חודש ,ניתוק קבל מהמצבר פתר בעיה זמנית)מה הם הסיבות השכיחות ביותר.? תודה
תאריך: 24/07/2012
תשובה:שלום רב,
נורה זו נדלקת כאשר מחשבי הניהול מזהים תקלה באחת מהמערכות המבוקרות מחשב,ניתוק המצבר אינו מתקן את התקלה אלה רק מוחק מהזיכרון של המחשב את התקלה,
הנורה תחזור להופיע לאחר נסיעה כשהמחשב יזהה שוב את התקלה.
למעשה אין אפשרות להעריך מה התקלה ללא בדיקת מחשב.
נשמח לעמוד לשירות בסניף מיצובישי שלנו בראשל"צ, תוכל ליצור קשר ישירות עם שרלי 057-7406628.
כמו כן לשרותך מוקד אנושי 1700-700-669.
מקווים שעזרנו, צוות הילוך שישי
נזילת מים בתא של הנוסע ליד הנהג במיצובישי סופר לנסר 95
תאריך: 21/07/2012
תשובה:שלום רב,
נזילות מים בתא הנוסעים יכולות להיווצר מכמה גורמים, כגון:
מי ניקוז מהמזגן מלא יוצאים דרך הצינורית מחוץ לרכב,רדיאטור חימום פנימי נוזל ,וכמובן יתכן כי אחת מגומיות האטימה של הרכב
אינה אוטמת.
נשמח לעמוד לשירות בסניף מיצובישי שלנו בראשל"צ, תוכל ליצור קשר ישירות עם שרלי 057-7406628.
כמו כן לשרותך מוקד אנושי 1700-700-669.
מקווים שעזרנו, צוות הילוך שישי
שלום, יש לי מיצובישי סופר לנסר 1993. לפני שבוע באתי לנסוע ברמזור והרכב קירטע ונכבה. לקחתי אותו למוסך, שם הוא החליף לי מצערת. כאשר רק יצאתי מהמוסך הרכב נסע בקפיצות של הטורים בזמן נסיעה, בעל המוסך אמר תיתכן נסיגת גיר. לקחתי אותו למוסך אחר, שם אמרו כי הבעיה במצערת, החליפו אותה וכאשר נסעתי הכל היה טוב. באותו לילה עשיתי "מבחן פתע" לרכב והרכב אחרי כמה זמן שוב נכבה-שוב כשלוחצים על הגז.(מצטער על החפירה) מה היא דעתכם, והאם ניתן להביא אליכם את הרכב, אני מאוד אשמח לתשובה.
תאריך: 17/07/2012
תשובה:שלום רב,
התופעה אותה אתה מציין יכולה להיגרם כתוצאה ממגוון רב של סיבות,כגון ,ניהול מנוע,מערכת דלק מערכת הצתה ועוד מספר רב של גורמים.
לצערי לא ניתן להעריך את מהות התקלה ללא בדיקה יסודית.
נשמח לעמוד לשרותך בסניף מיצובישי שלנו בראשל"צ.לתאום מול יועץ השירות:שרלי0577406628
בברכה, צוות הילוך שישי 1700700669
ההיתי בנסיעה עם הרכב מיציבושי כיביתי את הרכב ושחזרתי לרכב לא נידלק לי רק עם כבלים אחריי נסיעה של 10 מטר ניכבה לי הרכב מה הבעיה בבקשה זה אלטרנטור או משבת דלק
תאריך: 09/07/2012
תשובה:שלום רב,
היות והרכב הצליח להניע עם כבלים ,כנראה שהבעיה נובעת מתקלת מצבר או אלטרנטור,
כמובן שלפני ביצוע החלפות ותיקונים יש לבצע בדיקה מסודרת לנושא.
נשמח לעמוד לשירותך בסניף מיצובישי שלנו בראשל"צ, תוכל להיות בקשר עם שרלי 057-7406628
כמו כן לשירותך מוקד אנושי – 1700-1700-669
מקווים שעזרנו, צוות הילוך שישי
מיצובישי לנסר הדור החדש מודל 2010 מנוע 1500 דגם invite. 1. האם יש לו שרשרת או רצועת טיימינג? 2. באיזה ק"מ (או פרק זמן) צריך להחליף לו את הרצועה/שרשרת?
תאריך: 13/06/2012
תשובה:שלום רב,
בדגם זה מערכת הטיימינג פועלת ע"י שרשרת ,
אין הוראת החלפה יזומה לשרשרת זו במהלך טיפולים תקופתיים.
שגרת הטיפולים של דגם זה :
כל 20,000 ק"מ או שנה –הקודם מבניהם.
בכל מקרה להילוך שישי מרכז שירות למיצובישי ,בראשל"צ. תוכל לפנות לשרלי 057-7406628
כמו כן לשרותך מוקד אנושי 24 שעות 1-700-700-669.
בברכה, צוות הילוך שישי
שלום ברשותי קינג 2001 נדלקה לי נורית אזהרה ונורית ABS ודוושת הבלם קשה ועקב זה הרכב אינו עוצר מה הסיבה וכמה אמור לעלות התיקון אשמח אם תחזרו אליי בהקדם תודה מראש רואי
תאריך: 22/05/2012
תשובה:שלום רב
ככל הנראה מדובר בתקלה של משאבת/ מערכת וואקום או מגבר בלם,
אין להמשיך בנסיעה עם הרכב ,יש לגרור אותו למרכז שירות.
להילוך שישי מרכז מומחה מיצובישי בראשל"צ. תוכל לפנות לשרלי 057-7406628
לשרותך מוקד אנושי 24 שעות 1-700-700-669
מקווים שעזרנו, צוות הילוך שישי
- מעבר לעמוד הקודם
- 1
- …
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- מעבר לעמוד הבא