אביזרים

שאלה: כיסא

יש לי מיצובישי 2015 דכם מפואר כסאות עור. יש לי קרע במושב הקידמי בעור מה אפשר לעשות בנדון ומה העלות?

תאריך: 21/11/2023

תשובה:

שלום וברכה,

בפניך שתי אפשרויות:

האחת, להזמין ריפוד חדש מיצרן הרכב ולהחליפו, דבר זה ניתן לעשות באמצעותנו.

השנייה, לגשת לרפד רכב המתמחה בריפוד עור – ייתכן שהוא יוכל לתקן, בהתאם לאופי הנזק.

בכל מקרה, אנו ממליצים לך להגיע אלינו ונשמח לבחון את מצב הריפוד ולהמליץ לך כיצד לפעול.

נשמח לעמוד לשירותך הילוך שישי מיצובישי 6306*

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה: מערכת מולטימדיה

בוקר אור, מערכת המולטימדיה במיצובישי ספייס סטאר שלי נתקעה ואני צריכה לבצע אתחול - ולא הצלחתי למצוא איך עושים זאת. תודה ויום מקסים, ורד

תאריך: 21/02/2023

תשובה:

שלום וברכה,
בדגם שברשותך ישנם כמה סוגים של מערכות מולטימדיה .
בכל דגם הדרך לבצע אתחול שונה.
יועץ שירות שלנו ייצור אתך קשר טלפוני וישמח לסייע .
לשירותך תמיד,
הילוך שישי מיצובישי 6306*

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה: רצועת טיימינג

שלום. במיציבושי אאוטלנדר 2016 דגם פרימיום, האם קיימת רצועת טיימינג או שרשרת? ומתי צריך להחליף?

תאריך: 22/09/2022

תשובה:

שלום וברכה,
בדגם זה קיימת שרשרת טיימינג.
השרשרת לא אמורה להיות מוחלפת כחלק משגרת הטיפולים, אלא רק במקרה של תקלה, חלילה.
לשירותך תמיד,
הילוך שישי מיצובישי 6306*

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה: מחוונים

נורית אזהרה גובה מים במיכח המתזים נדלקה. מילאתי מים והנורית ממשיכה להידלק. מצוף תקוע? חייב מוסך? תודה.

תאריך: 18/10/2021

תשובה:

שלום רב,

אכן יכול להיות שהמצוף תקוע, בשלב ראשון אנו ממליצים לבצע שטיפה למיכל המתזים. ע"י מילוי וריקון המיכל מספר פעמים

ובמידה והנורה עדין תופיע  יש לגשת למרכז שירות בכדי לבצע בדיקה מסודרת.

אנו מזמינים אותך להגיע אלינו למרכז השירות הילוך שישי  מיצובישי בראשל"צ והצוות הטכני שלנו יוכל לבצע את הבדיקה הנדרשת

בברכה , צוות הילוך שישי מיצובישי 6306*

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה: מסך רדיו טלפון

מספרי טלפון נאלמו מהמסך, לא מתחברים לנייד. רדיו ומפת ניוות עובדים בסדר

תאריך: 14/10/2021

תשובה:

 

שלום רב,

לתופעה זו ישנם כמה וכמה גורמים אפשריים. ראשית יש לבצע מחיקת צימוד מכשיר הסלולר ולצמד מחדש.

לאחר מכן יש לבדוק עדכוני מערכת פעולה הניתנת לבדיקה וביצעו ע"י המשתמש.

כמובן שישנן פעולות נוספות שיש לבדוק אם הבעיה לא נפתרה בדרך זאת

נשמח אם להעניק לך שירות במרכז השירות שלנו בראשל"צ .

לשם כך עליך להגיע אלינו עם רכבך.

בברכה, צוות הילוך שישי  מיצובישי ראשל"צ 6306*

 

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה: שמן מנוע לאווטלנדר 4X4,

שמן מנוע לאווטלנדר 4X4, נדרש בטיפול 80000 או 4 שנים, המוסך מבקש 1027 ש" נראה לי הגזמה פראית

תאריך: 13/07/2021

תשובה:

שלום רב,

יועץ שירות שלנו יצור אתך קשר טלפוני וינסה לסייע בכל שאלה

בברכה, צוות הילוך שישי מיצובישי 6306*

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה: ספר רכב

קניתי מיצובישי גרנדיס 2008. באתר היבואן אין בכלל ספרי רכב לגרנדיס. היכן אני יכול להשיג אחד כזה? תודה.

תאריך: 12/07/2021

תשובה:

שלום רב,

יועץ שירות שלנו יצור איתך קשר וישמח לבדוק עבורך האם ניתן להזמין ספר רכב דרך יבואן הרכב.

בברכה, צוות הילוך שישי מיצובישי 6306*

 

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה: אאוטלנדר 2017 , 5 מקומות - מושב אחורי

שלום, אני רוצה לדעת האם באאוטלנדר שנת 2017 דגם INTENSE 5 מושבים - המושב האחורי ניתן להזזה קדימה ואחורה תודה אלירן

תאריך: 24/05/2021

תשובה:

שלום רב,

בדגם זה 5 מקומות ישיבה לא ניתן להזיז מיקום למושב אחורי.

נשמח לעמוד לשירותך במרכז השירות של מיצובישי שלנו בראשל"צ.

הילוך שישי מיצובישי ראשל"צ 6306*

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה: מולטימדיה

יש לי תקלות חוזרות ונשנות בנושא, באופן פתאומי ורנדומלי המערכת מתחילה לרצד/להבהב ופתאום להפעיל את הרדיו בעוצמה מלאה מחרישת אוזניים. פניתי כבר לשרות של גילקאר בחיפה, בצ'ק פוסט, למען ההגינות קיבלו אותי יפה אך לצערי לא פתרו לי את הבעיה. אמרו שצריך לבצע עדכון גירסה ולמרות שביצעתי בעצמי דרך המכשיר, אמרו שצריך לבצע בנקודת שירות. ביצעו לי את העדכון. לא עברה שעה מאז שיצאתי משם, בהגיעי לביתי, שוב התחילה להשתבש, צילמתי סרטונים כהוכחה לכך. ומאז אני אובד עצות. אודה לפתרון הבעיה.

תאריך: 18/05/2021

תשובה:

בוקר טוב

אנחנו מרכז שירות מורשה יבואן בראשון לציון  ולכן אנו ממליצים לפנות למרכז שירות מטעם היבואן באזור המגורים שלך ובמידת הצורך מרכז השירות יפנה למחלקת השירות של גיל קאר או יפנה ליבואן.

בברכה, צוות הילוך שישי מיצובישי ראשל"צ , 6306*

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה: תקלות נורית אזהרה

נדלקה לי נורית אזהרה בדיקת מנוע MILMIL (נורית תקלה (MIL), נדלקת כאשר ישנה תקלה במערכת פליטת המזהמים שאומרת שיש בעיה בפליטת מזהמים) הרכב שבוע אחרי טיפול 10000 מקיף ואחרי טסט!!! ממיר קטליטי הוחלף בשהשקעה גדולה ב2016 אחרי תקלה דומה מה יכולה להיות סיבת תקלה? האם אפשר להמשיך לנסוע ברכב?

תאריך: 24/03/2021

תשובה:

שלום רב,

לצערנו מאוד קשה  להמליץ על אפשרויות במצב זה .

שכן מערכות ניהול ממוחשבות מצריכות בדיקות מסודרות  ומקצועיות גם לאחר שהבוצע סריקת תקלות.

לכן אנו מזמינים אתך להגיע למרכז השירות של מיצובישי שלנו בראשל"צ

וצוות המומחים שלנו יבצעו את הבדיקות הנדרשות על מנת להגיע לאבחון מדויק.

בברכת חג פסח שמח  6306*

תחומים:

אזור גאוגרפי:

כלי נגישות